שנה חדשה = מותגים חדשים

שנה אזרחית חדשה היא לא עניין של מה בכך בפיטרו: התחדשנו בפריטי ריהוט רעננים מהמיטב של אירופה וסקנדינביה והרכבנו קולקציות מקצועיות ומדויקות כדי לתת לכם את כל הפתרונות המקצועיים, האווירתיים, הנוחים והמעוצבים תחת קורת גג אחת.

משב הרוח הקריר לו חיכינו סוף-סוף הגיע ולא בזכות מזג האוויר. בית העיצוב הסקנדינבי משלב בין מסורת נורדית וחדשנות, ערכים של קיימות, עיצוב על זמני ומעבר לעיצובים המצטיינים של מעצבי ארצות הצפון. תמצאו כאן גם רהיטים שעיצבו שמות חשובים כמו Jaime Hayon וסטודיו Nendo. ברוכים הבאים לישראל!

VERY WOOD | איטליה

חברת הבת של GERVASONI מציגה קולקציית פתרונות ישיבה על טהרת “made in Italy”. פרשנויות מחודשות לקלאסיקות, המחברות בין עיצוב פונקציונלי לבין החומר (עץ), המלאכה האומנותית, תשומת לב לפרטים ואיכות בלתי מתפשרת. הרהיטים עוצבו במחשבה על חללי אירוח ציבוריים, מסעדות ואזורי לאונג’ ומתאימים לחללי פנים וחוץ.

 

מותג זה מתהדר במסורת של כמעט 70 שנות פעילות. הקו המנחה מושפע מהתנועה המודרנית והפריטים אלגנטיים וחדשניים, בין אם בזכות החומר, תהליך הייצור או הסגנון האסתטי. שולחן ATTACH ניתן להתאמה מלאה לכל סביבת עבודה בזכות רגליים קלות להרכבה במבחר צבעים, ופלטות שולחן באורכים וחומרים שונים. משפחת כסאות ADD, הכוללת שרפרף, כסא נייד וכסא משרדי בעיצוב ארגונומי, מעודדת “ישיבה אקטיבית” ומתאימה לסוגים שונים של סביבות עבודה ומפגש.

מותג המתמחה בקולקציות ריהוט לחללי פנאי ואירוח, בייצור in-house איטלקי איכותי ביותר. פריטים רבים של המותג תוכלו למצוא ברחבי העולם, החל ממטה Microsoft בעמק הסיליקון וכלה בארמון בקינגהם בלונדון.

ובינתיים בפריז – iota

קולקציית הנדנדות של iota תוצג בתערוכת Maison & Objet

18-22.1.2019 ב-Parc des Expositions Paris Nord Villepinte

התערוכה המכוננת שהחלה את דרכה לפני 20 שנה תחשוף את הקולקציות של 3,000 מעצבים ומותגים, וביניהם המותג iota, שיציג השנה קולקציה של עשר נדנדות.הנדנדות שהיו מיועדות בעיקר לחללי פנים יוצאות כעת מגבולות הבית אל החוץ על-ידי שימוש בטקסטיל ייעודי לאקלים שמשי וגשום כאחד. בנוסף יוצגו נדנדות לחדרי ילדים המתאימות לחוץ ופנים הבית. אל פלטת עץ האלון כמושב התווסף מושב למינציה, נוצרו צבעים חדשים ועיצובים נוספים לנדנדות הקלאסיות והמבקרים יוכלו להתנדנד ולחוות קולקציה גדולה ומעניינת.

את מוצרי iota תוכלו למצוא בחללי ה-OFFICE וה-SOCIAL שלנו.

נשמח לארח אתכם במתחם פיטרו החדש,

רח’ הסדנא 13 חולון, 03-5503701.