אין מוצרים בסל הקניות.

073-7577573 073-7577573
קטלוג המוצרים
פעם ראשונה באתר?
או באמצעות מייל וסיסמה:

לוי שטרק זילברשטיין מהנדסים יועצים בע”מ

גלול מטה
V STUDIO
לילינבלום 40 תל אביב
03-5172070

החברה לוי שטרק זילברשטיין מהנדסים יועצים בע”מ המתמחה בתכנון אמצעי וקווי תחבורה שונים, כגון: תוואי הרכבת הקלה, כבישים, מסעפים, מחלפים, מנהרות וכדומה, מקפידה על “טביעת רגל ירוקה” מתוך כך הבחירה בצבע הירוק כמוטיב מרכזי הייתה קלה ומהירה למשרד האדריכלים V STUDIO שהוביל את הפרויקט.

המשרד בעל עיצוב מכובד ופונקציונאלי ומהווה סביבת עבודה נוחה ואווירה נעימה לכל אנשי הצוות וכמובן גם לאורחים. את השטח של משרדי החברה, הממוקמים במגדלי הכשרת הישוב בבני ברק, היה צריך לחלק בין פונקציות שונות. חדרים לצוותים, חדרי מנהלים, חדרי ישיבות מותאמי צרכים מקצועיים וחדרים שמיועדים לרווחת העובדים ולקוחות החברה. הקו המוביל בעיצוב המשרדים מתגלה ראשון בדלפק הקבלה הממוקם מול הכניסה.

לכל אחד מהצוותים חדר ישיבות עם הגדרות ספציפיות. אחת מההגדרות המייחדiת את חדר הישיבות לאופי העבודה במשרדי חברת ההנדסה היא: שולחן הישיבות מדגם Nature שיוצר בהתאמה אישית לפי דרישה בנגריית האמן שלנו בפיטרו שהיה חשוב כי יהיה שולחן בעל מישור אחד חלק ללא חריצים, בליטות או חורים לחיווט. וזאת כי בחדרי ישיבות הצוותים, השולחן מיועד לפרישת תוכניות ענק מבלי ששום דבר יפריע.

צילום: עודד סמדר

כתובת URL הועתקה

ברצונך לרכוש מספר רב של פריטים?
פיטרו SHOP מוגבל לרכישה של עד 5 פריטים.
נשמח לספק לך שירות וייעוץ אישי.
אנא אשר את פרטייך.

    דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    תפריט נגישות

    הצהרת נגישות