אנחנו כאן לכל שאלה
הקלידו את השאלה שלכם בשדה החיפוש
חיפוש לפי תגיות
  • להלן סרטון הדרכה מפורט של כוונון כסא Sayl PostureFit.

     

  • להלן סרטון הדרכה מפורט של כוונון כסא White Sayl Special Edition.

     

  • להלן סרטון הדרכה מפורט של כוונון כסא Verus.

     

  • להלן סרטון הדרכה מפורט של הרכבת זרוע מחשב Flo.

     

  • להלן סרטון הדרכה מפורט של הרכבת זרוע מחשב Ollin.

     

  • להלן סרטון הדרכה מפורט של כוונון כסא Embody.

     

  • להלן סרטון הדרכה מפורט של כוונון כסא Mirra.

     

  • להלן סרטון הדרכה מפורט של כוונון כסא Sayl.

     

  • להלן סרטון הדרכה מפורט של כוונון כסא Aeron.

     

  • כל מקרה לגופו. על מנת שנוכל לבחון את המקרה שלך, יש ליצור עמנו קשר בשירות לקוחות בטלפון 073-7577573 שלוחה 4 או במייל service@pitaro.co.il.

  • במקרה כזה, יש ליצור עמנו קשר בהקדם בשירות לקוחות בטלפון 073-7577573 שלוחה 4 או במייל service@pitaro.co.il.

     

  • במקרה כזה, יש ליצור עמנו קשר בהקדם בשירות לקוחות בטלפון 073-7577573 שלוחה 4 או במייל service@pitaro.co.il לטובת עדכון הכתובת.

  • נא להזין את כתובת המשלוח המדויקת במידה והינה שונה מהכתובת משלוח החשבונית. במידה ויש הערות עבור המשלוח נא לציין בלשונית “הערות” .

  • ניתן לבחור בין שתי שיטות משלוח: איסוף עצמי מרחוב הסדנה 13, חולון, או להינות מהובלה חינם אם סכום רכישתך הוא מעל 1000 ש”ח.

  • תחת ״הזנת קוד קופון״ לאחר בחירת המוצרים.

  • מהרגע שהזמנתך התקבלה, תקבל אישור ביצוע הזמנה שנשלח אוטמטית לאחר אישור תשלום.
    כמו כן, ניתן תמיד לבדוק אם בוצע התשלום מול חברת האשראי או לוודא שהפרטים שכתבת אכן נכונים.
    במידה ועדיין יש לך ספקות תוכל תמיד ליצור קשר עם שירות לקוחות SHOP.

  • המערכת שלנו תזהה ניסיון לרכוש מעל 5 מוצרים, ותציג בפניך טופס למילוי פרטים.
    כמו כן ניתן להשאיר פרטים גם באופן יזום בעמוד צור קשר או במייל shopitaro@pitaro.co.il.

     

  • יש ליצור עמנו קשר בשירות הלקוחות בטלפון 072-3303220 או במייל shopitaro@pitaro.co.il.

  • נכנסים לאתר הראשי שלנו, לוחצים על לשונית SHOP, בוחרים במוצר הרצוי, מוסיפים אותו לסל הקניות, לוחצים על מעבר לסל קניות לתשלום ואז המשך לקופה. מכאן ממלאים פרטי לקוח ופרטי אשראי – וההזמנה בוצעה 🙂

  • לא. עם זאת, התחברות לאתר תהיה נוחה יותר בתהליך ביצוע התשלום, כאשר הפרטים יתמלאו באופן אוטומטי בעת הרכישה.

  • ניתן לאפס סיסמה באמצעות לחיצה על ׳איפוס סיסמה׳ בעמוד החשבון שלי.

  • ניתן לקבל חשבונית מס חוזרת דרך שירות הלקוחות בטלפון 072-3303220 או במייל shopitaro@pitaro.co.il.

  • כדי לבדוק האם ניתן לבטל הזמנה יש ליצור עמנו קשר בשירות לקוחות בטלפון 072-3303220 או במייל shopitaro@pitaro.co.il.

  • במצב כזה, יש לבדוק האם הסיסמה הגיעה בטעות אל דואר הזבל או אל תיקיית הספאם. אם אינכם מוצאים את המייל זה, צרו איתנו קשר ונדאג לשלוח לכם את הסיסמה באופן פרטני.

  • בהחלט, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהאתר שלנו מאובטח ובטוח לרכישה ולשימוש. האבטחה מתבצעת באמצעות פרוטוקול SSL המחמיר, במסגרתו כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר הינה מוצפנת, כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.

  • תחת החשבון שלי > היסטורית הזמנות. שם ניתן לראות את ההזמנה הנוכחית במלואה וכן את כל ההזמנות שבוצעו על ידי אותו המשתמש עד כה.

  • על פי חוק הגנת הצרכן (המפורט בתקנון שלנו) ניתן להחזיר מוצר תוך 14 יום מקבלתו. החזרה תתבצע על ידי הלקוח והזיכוי יינתן לאחר בדיקת המוצר באופן מלא, כשהוא ללא פגמים או נזקים. איסוף המוצר מבית הלקוח כרוך בתשלום נוסף, אשר נקבע בהתאם למיקום הגיאוגרפי של בית הלקוח. לפרטים נוספים יש ליצור קשר עם מחלקת ההזמנות של פיטרו.

  • ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולקבל מידע נוסף – 072-3303220.

  • ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות שירות הלקוחות שלנו בטלפון 072-3303220 או במייל shopitaro@pitaro.co.il.

  • זמני אספקה להובלה בלבד – עד 7 ימי עסקים באזורי המרכז (קיסריה – אשדוד- ירושלים ) ועד 14 ימי עסקים לאזורים מרוחקים (צפונית מקיסריה ודרומית מאשדוד). לא כולל שישי -שבת וחגים.

    אספקה תתבצע ע”י חברת הפצה חיצונית בצורה הבאה- ישלח SMS בערב טרום האספקה שתיהיה למחרת (לעדכון צפי אספקה למחרת) ובבוקר האספקה SMS סופי עם טווח השעות של הגעת המוצר .

    זמני אספקה להובלה + הרכבה – עד 21 ימי עסקים.

    זמני איסוף עצמי – עד 2 ימי עסקים ותיאום מראש לאיסוף המוצר.

  • ישנם 7% הנחה עבור רכישה של 1-2 מוצרים, וישנם 12% הנחה עבור רכישה של 3-5 מוצרים.

  • לא, המחירים אינם זהים. ישנן הנחות מסוימות אשר בלעדיות לרוכשים באתר בלבד.

  • כן. השירות כרוך בתשלום.

  • לא.

  • לא.

  • בהתאם לסוג הבעיה, תיקון הכסא יכול להיות מיידי (בתיאום מראש) או עד שלושה ימי עבודה.

  • בתחתית הכסא יש מדבקה לבנה ומלבנית עם המספר הסידורי שלו. יש לצלם את המדבקה ואת החלק הפגום, ולשלוח את התמונות למייל service@pitaro.co.il יחד עם שמו של רוכש הכסא.

  • לפיטרו נגריית אמן המתמחה בטכניקת הכבישה הצורנית. הרהיטים מיוצרים בהתאמה אישית על פי דרישת הלקוח.

  • בהחלט, בתיאום פגישת ייעוץ מראש.

  • כן.

  • כן, אנו מספקים שירותי הובלה והרכבה בתשלום.

  • כן, לכל המוצרים תקנים רלוונטיים.

  • כן, כל המוצרים בפיטרו מוצעים למכירה גם ללקוחות פרטיים.

  • ראשון עד חמישי מ-09:00 עד 17:30, ימי שישי מ-09:00 עד 13:00.

  • בוודאי, יש חניית אורחים קבועה במקום.

  • לא, אנו יושבים בחולון.

  • כן.

  • על מוצרי ייצור מקומי וייבוא ישנן שנת אחריות . למוצרי חברת הרמן מילר 12 שנות אחריות.