ריהוט משרדי בהתאמה אישית

דוגמאות לעבודות ריהוט בהתאמה אישית

עיצוב המשרד עם מראה ייחודי וחסכון במשאבים

החלטתם לפתוח משרד חדש או לחדש את מראה המשרד הקיים? הרי זוהי הזדמנות פז לרכוש ריהוט משרדי מותאם אישית. ריהוט המותאם עבורכם באופן אישי יהפוך את עיצוב המשרד לייחודי ושונה מכל משרד אחר. בנוסף, ריהוט מותאם אישית חוסך לכם מסע קניות ברחבי הארץ, בכך שפונים לחברה אחת שמכינה אותם.

פעמים רבות אנשים מעדיפים לראות את הריהוט במו עיניהם ולא להסתמך על תמונה שמופיעה בעיתון או באתר, החלטה זו גורמת להם להסתובב בין חנויות רבות, להתלבט, לצאת מהחנויות ולפעמים לשוב אליהן שנית ושלישית. כאשר בעל המשרד רואה בדמיונו שולחן משרדי בעיצוב מסוים ורוצה למצוא את אותו עיצוב הוא עשוי לכתת את רגליו ולשרוף לא מעט דלק על נסיעות. קבלת שירות מחברה מקצועית ואמינה שמכינה את הריהוט בהתאם לצרכים האישיים מונעת את כל אלו ואפילו יכולה לחסוך כספים.

לנצל את חללי המשרד בצורה הטובה ביותר – מעכשיו אין שטחים מתים

יתרון נוסף של רכישת רהיטים מחברה שמספקת ריהוט משרדי מותאם אישית הוא האפשרות לייצר רהיטים שמנצלים את החלל בצורה טובה יותר. ריהוט שכזה יותאם בדיוק למידות החדרים – לא יהיה קטן מדי ויצור תחושה של ניכור ומנגד – לא יהיה גדול מדי ולא ייצור תחושת מחנק ויחסום את המעברים.

כמו כן, הריהוט המותאם יפחית או ימנע יצירה של שטחים מתים. פעמים רבות יכול שולחן מנהלים למשל להראות נפלא אך לגרום לניצול לא אופטימלי של החלל, עם ריהוט משרדי שמוכן עבורכם באופן מיוחד תוכלו למנוע זאת משום שהמידות יהיו מדויקות והעיצובים יותאמו לחדרים בצורה חכמה.

ריהוט מותאם אישי בדיוק לפי הטעם שלכם וללא התפשרות על איכות החומרים

היופי בריהוט מותאם אישית הוא האפשרות לעצב את המשרד לפי טעמכם האישי כך שכל מי שיגיע למשרד – לרבות הלקוחות והספקים יוכלו להבין מי עובד במשרד. הבחירה תאפשר לכם להביע את עצמכם ולשדר בדיוק את הרושם שאתם רוצים ליצור. כמו כן תוכלו לבחור בריהוט שעשוי מחומרי גלם איכותיים בלבד, ריהוט שעשוי מחומרים משובחים יחזיק מעמד למשך זמן רב יותר מאשר ריהוט תעשייתי.

עיצוב שמשדר מקצועיות

הבחירה בריהוט מותאם באופן אישי גם תגרום למשרד להראות מקצועי יותר משום שמשרד שמשקיע ובוחר לייצר את הרהיטים מדגיש שהוא מחויב למקום, לעבודה ולאנשים שעובדים בו ומקיימים עמו קשרים. הרושם שייווצר יגרום לעובדים להרגיש שהם נמצאים במקום שדואג להם וחושב על רווחתם והספקים, משתפי הפעולה והלקוחות ירגישו שמדובר על חברה יציבה שכדאי לעשות איתה עסקים.

חשוב לציין שריהוט מותאם אישית לא חייב להיות יקר וניתן להתאים אותו לתקציב שלכם. תוכלו להתאים את הרהיטים לתקציב המקסימלי שלכם וליהנות מריהוט עמיד שישרת אתכם לאורך שנים ארוכות.

לייצר את הריהוט שדמיינתם ולתת לו את ההשקעה שמגיע לו

בריהוט משרדי מותאם אישית ניתן לבצע עבודה נכונה שכוללת:

  • *השקעת מחשבה בנוגע לצרכי העובדים
  • *השרעה במחשבה מוקדמת על הסגנון שמעוניינים לקבל (מודרני והייטקיסטי, קלאסי, כפרי, וינטג’ וכו’)
  • *בחינת חומרי גלם, תכנון ומדידת השטח

קביעת תקציב מראש וקביעת לוח זמנים להכנת הריהוט יוכלו להפוך את התהליך למהנה ולהביא לתוצאות מצויינות.

ריהוט מותאם אישית בפיטרו

אתם מוזמנים לפנות אלינו – אל חברת פיטרו וליהנות משירותי הנגרייה שלנו. ייצור ריהוט משרדי באופן אישי מתבצע יחד עם לקוחותינו ומול האדריכל, בצורה זו אנו יכולים לייצר לכל לקוח את הריהוט המשרדי שעונה על צרכיו. באמצעות שיטות הצביעה והחיבורים המתקדמות שלנו נוכל לייצר לכם רהיטים איכותיים במגוון צורות וקווים. כמו כן, תוכלו לקבל מאתנו שירותי ריפוד ולבחור את המרקמים והגוונים האהובים עליכם.

אתם מוזמנים לצור קשר, להסביר לנו מהם העיצובים בהם אתם מעוניינים ואנו נתחיל לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות.