לצלול פנימה

לצלול פנימה

בשנים האחרונות ניכרת צמיחה בסיקור העולמי של תחום עיצוב חללים משרדיים, המוביל ביצירתיות ובחדשנות עיצובית. רשתות חברתיות, מגזינים ובלוגים המתמחים בתחום מהווים מקור השראה בלתי נדלה ויכולים לשמש אתכם, כאדריכלים ומעצבים, בעבודה היומיומית שלכם.

תכירו את Kontor

רשת חברתית בינלאומית, המתמחה בעיצוב משרדים, דרכה תוכלו לגלות טרנדים, לאסוף השראות, לשתף אותם עם חברים, קולגות ולקוחות ואף למצוא את המקור של העיצובים והמוצרים שאהבתם במיוחד. לאחר הרשמה קצרה לאתר תוכלו ליצור פרופיל אישי אליו תוכלו לאסוף רעיונות, פרויקטים, חברות ומוצרים שאהבתם ולשתף אותם עם משתמשים נוספים. כמו כן תוכלו להעלות תמונות של פרויקטים בעיצובכם וכך ליצור גלריה אישית וקהל עוקבים. החיפוש באתר אינטואיטיבי ונוח, ומיקוד התכנים לתחום המשרדים בלבד הופך אותו ליעיל ושימושי במיוחד. דרך תוצאות החיפוש תוכלו להגיע לפרויקט ספציפי ואף למשרד המתכנן ולספקים שלקחו בו חלק, וכך לקחת את ההשראה צעד אחד קדימה לקראת ביצוע ובחירת חומרים ורהיטים.

Kontor

תכירו את Office Snapshots

מדובר באחד האתרים הותיקים בתחום, הפועל משנת 2007 וסוקר מדי חודש עשרות משרדים מסקרנים וחדשניים מרחבי העולם. לצד הכתבות תוכלו לחפש השראה במלאי התמונות האדיר של האתר, המחולקות לקטגוריות על פי סוגי חללים, חומרים ופרמטרים נוספים. כמו כן תוכלו להחשף למוצרים חדשים כמו כיסאות, מחיצות ומוצרים אקוסטיים ולקרוא כתבות רוחב הסוקרות טרנדים ומגמות בתחום.

Office Snapshots

תכירו את Work Design Magazine

המגזין הוקם בשנת 2010 ומוקדש לחקירת תחום המשרדים על כל רבדיו. מלבד חשיפה של פרוייקטים אדריכליים מעניינים ומוצרים חדשים, ניתן למצוא כאן מאמרים של מומחים שונים לגבי ההתפתחות של תרבות המשרדים וחשיפה של מחקרים חדשים בתחום באופן נגיש וברור. נוסף על כל אלו, סביב המגזין התפתחה קהילה של בעלי מקצוע והם מקיימים וובינרים, כנסים והרצאות בנושאים מגוונים.

Work Design Magazine

התמכרות נעימה !