ריהוט לבתי מלון

ריהוט יוקרתי לבתי מלון

ריהוט לבתי הארחה

ריהוט יוקרתי לבתי מלון

החשיבות של עיצוב מוקפד וריהוט לבתי מלון, החל מעיצוב הלובי, חדר האוכל, אזור הבריכה וכמובן החדרים – היא מכריעה. רהיטי בית המלון מבססים אצלנו את ההנחה שמלון המעוצב בטוב טעם הוא כנראה גם בעל תודעת שירות גבוהה, רמת ניקיון מצוינת, הסעדה ברמה שהיא מעל המצופה ועוד..
ריהוט לבתי הארחה

 

למה ריהוט לבית מלון חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר?

בשנים האחרונות, צצים יותר ויותר מלונות בוטיק ומלונות קונספטואליים שמנסים להיות מיוחדים ולהביא חדשנות וחוויה אחרת שתפתיע ותרגש את האורח. בקרב הנופשים במלונות, ישנו חיפוש של חוויית נופש בלתי רגילה, וצורך להרגיש מיוחדים עבור הזמן שפינו והכסף שהשקיעו. ביכולתם של רהיטי יוקרה המעוצבים בטוב טעם, להאפיל על כל חיסרון, ולגרום לאורחים להרגיש שעשו את הבחירה הטובה ביותר עבורם.

ריהוט_לבתי_מלון

ריהוט עמיד ואיכותי

בבתי המלון עוברים מדי יום מאות ואף אלפי אורחים. הדבר מוביל לכך ששחיקת הרהיטים היא גבוהה. החשיבות של רהיטים עמידים ואיכותיים היא בראש ובראשונה על מנת שהאורחים יוכלו ליהנות מריהוט שמרגיש חדש בכל זמן נתון, ועל מנת שבית המלון לא יידרש לחדש את המלאי שלו כל תקופה קצרה בעקבות שריטות, שפשופים וקילופים של רהיטים מאיכות ירודה. אצלנו בפיטרו, תמצאו מגוון של רהיטים יוקרתיים, איכותיים ועמידים מיצרני-על אירופאיים, שעונים על הצרכים ויוצרים את האפקט המתבקש בבתי מלון ייחודיים.

ריהוט_עמיד_ואיכותי

סגנונות שונים בבחירת ריהוט לבתי מלון – בהתאם לקהל היעד

ריהוט לבתי מלון יוקרתיים שמתאימים לאנשי עסקים וזוגות יהיה אקסקלוסיבי, בהתאמה אישית ויגרום לשוהים להרגיש שהם נמצאים בטופ. זה יבוא לידי ביטוי בכורסאות איכותיות, מעוצבות ומזמינות לישיבה בלובי, בספה או הכורסה הנוחה בחדר האירוח ועד לשולחנות העמידים לחום ולשריטות במסעדות בית המלון. את ריהוט בית המלון ניתן להתאים לפי סגנון העיצוב הכללי של המלון – וינטאז’, קלאסי, מודרני, בוהמי ועוד, ובלבד שהוא יהיה בסטנדרט גבוה הן בהיבטי עיצוב והן בהיבטי איכות.

ריהוט_ללובי_במלון

עיצוב לובי וכניסה – אין כמו רושם ראשוני

חשיבות המראה של הלובי וקבלת הפנים היא עצומה. מלונות בוטיק, יכולים לבחור ברהיטים העשויים עץ בשילוב של עור, קטיפה או זכוכית, שישוו ללובי מראה יוקרתי, מרשים ודרמטי. חשוב לבחור בריהוט מעוצב, מוקפד ומגוון – כורסאות מפנקות ונוחות לצד כיסאות בר, ושולחנות נמוכים להנחת משקאות זכרו כי אזור הקבלה והלובי הוא הראשון שנגלה לעיניהם של האורחים – ככל שישדר יוקרה, כך יאפשר להם להיכנס פנימה בתחושה שעשו את הבחירה הטובה ביותר.

פיטרו בעלת נסיון רב בעיצוב בתי מלון, הקליקו לצפייה בפרוייקטים המרהיבים שלנו.

ריהוט גן לצימרים

חדרי האירוח

חדרי האירוח בבית המלון הם האזור החשוב ביותר. כל אורח שנכנס לראשונה לחדרו, מחפש לחוש את אותה התחושה – סדר, הרמוניה, גוונים נעימים וכמובן ניקיון. בפיטרו, אנו מציעים רהיטי יוקרה שיוצרים את האפקט המתבקש. לפיטרו מגוון רחב של כורסאות וספות מעוצבות, שולחנות, שידות, ריהוט גן לאזורי חוץ ועוד. ניתן להוסיף רהיטים נוספים בהתאם לגודל החדר וסוג המלון. כדי להרגיש מלון 5 כוכבים לא צריך יותר מרהיטי היוקרה של פיטרו ריהוט משרדי.

ריהוט_חדרי_אירוח_במלון