SOCIAL ESSENTIALS BY PITARO

הקמפיין החדש שלנו יוצא אל האור, והפעם – SOCIAL ESSENTIALS – נבחרת ריהוט משרדי לחללים ציבוריים וחללי אירוח מבית שלושת המותגים המובילים Arper, &Tradition ו-Very Wood.

חללי העבודה של ההווה והעתיד מציבים את המשתמשים במרכז ונותנים מענה עמוק לצרכי העובדים ובנוסף מקיימים פעילויות הפתוחות לקהל הרחב והופכות את החברות לחלק משמעותי מהקהילה. בשל כך, גם עיצוב חללי האירוח הציבוריים משתנה מקצה לקצה ומצריך סביבה מעוצבת ונוחה, שתאפשר להתפתחויות אלו להתרחש בצורה אותנטית.

חלל ה־SOCIAL של פיטרו מציג אסופת רהיטים אווירתיים שמפיחים חיים בחלל ומגיעים מהמותגים המובילים בעולם, אלו הם ה־SOCIAL ESSENTIALS:

ניצחון צורות היסוד: קולקציה חדשה של בית העיצוב האיטלקי ARPER 

החברה הידועה בזכות רהיטיה המדוייקים והצבעוניים וגישתה מצטיינת ביצירת סביבות עבודה יפהפיות, שקטות ואינטואיטיביות המשתלטות על הבלאגן, תוך שימוש מדויק בצורות גיאומטריות עליהן נשען העיצוב שנים רבות. אין צורך להמציא את הגלגל, אלא להתמקד בהלך הרוח של האנשים השוהים בחלל. החברה הידועה בזכות רהיטיה המדוייקים והצבעוניים וגישתה מצטיינת ביצירת סביבות עבודה יפהפיות, שקטות ואינטואיטיביות המשתלטות על הבלאגן, תוך שימוש מדויק בצורות גיאומטריות עליהן נשען העיצוב שנים רבות. אין צורך להמציא את הגלגל, אלא להתמקד בהלך הרוח של האנשים השוהים בחלל. Evolution instead of Revolution – האידיאולוגיה של ARPER מתגלמת בכל פריט ופריט היוצא מהאטלייה.

arper

לצפייה בסרטון הקליקו על כאן

משב רוח סקנדינבי: רהיטי האירוח של המותג הדני TRADITION& 

צבעים מרגשים, קימורים חושניים ושיתופי פעולה עם מעצבים נחשבים מרכיבים את הקולקציה של בית העיצוב הדני, המציג פריטי ריהוט בהזמנה מיוחדת לצד איקונות עיצוב סקנדינבי מהמאה ה־20. ראוי לציון שיתוף הפעולה המתמשך עם Jaime Hayon הספרדי ונקודת מבטו המשעשעת, שהולידו כמה מההיילייטים של הקולקציה: כסא משרדי בהשראת פיל, מנורה בצורת פטריה וכורסא שמנדבת חיבוק מנחם ומושב נוח.

tradition_cover

לצפייה בסרטון הקליקו כאן

מכתב אהבה לעץ: פתרונות הישיבה של VERY WOOD

המותג הצעיר מבית GERVASONI זכה בשם עולמי בזכות החיבור החכם בין מסורות ייצור מצטיינות וצמרת העיצוב העכשווי. מעצבים כדוגמת Patricia Urquiola ו-Sebastian Herkner מוזמנים ׳לשחק׳ עם החומר דרך ערכים של אהבה לעץ ומלאכת יד משובחת על טהרת ה־Made in Italy. האוסף הצומח מציג רהיטים בעלי אופי אינדיבידואלי, אך החתימה הסגנונית של המותג נשמרת בין הקולות השונים דרך חומר הבסיס: עץ מכופף.

very_wood

לצפייה בסרטון הקליקו כאן

בואו לראות ולחוות את כל המותגים בחלל ה-SOCIAL של פיטרו!