כסא משרדי חכם

כסא משרדי חכם - כסא משרדי מומלץ - פיטרו ריהוט משרדי

המרחב הצר שבין המושב למשענת הגב ולמשענות הידיים, בו יושבים העמלים מול המסך שעות רבות, מעלה את הצורך בכיסאות משרדיים מעוצבים ונוחים, שמותאמים לגוף באופן אישי. המרדף אחרי הכיסא המושלם, כל מה שצריך לדעת:

זה הכיסא שלי

ריהוט משרדי ללא ספק חשוב, אך בחירתו של כיסא משרדי מומלץ צריכה להיעשות באופן אישי, ולכן כסאות החדשים ישנן מידות המאפשרות התאמת כיסא לפי גודל הגוף של היושב. בדומה לרכישת שמלה או מכנסיים בגודל המבוקש, כך בוחרים היום כיסא עבודה. גדול, בינוני או קטן.

בנוסף, יש לקחת בחשבון את הצרכים הפרטיים בעת העבודה ואת אופי סביבת העבודה: כסא משרדי ללא גלגלים או עם, בלי משענות ידיים או עם, בלי משענת גב גבוהה או עם… הבחירות צריכות להיעשות פרטנית ומתוך שקלול המרכיבים כולם.

כדאי לקחת בחשבון גם את מגוון הפתרונות המתוחכמים הקיימים בכסאות המשרדיים החדשים, או בכסאות לחדר ישיבות בהם כוונון עומק וגובה המושב, כוונון גובה וזווית הידיות, כוונון המשענות, אפשרות לקיבוע הזווית, ואופן הביצוע של הכוונון וההתאמה.
למשל, בעזרת כפתורים פשוטים ללחיצה, שהופכים את מלאכת ההתאמה לקלה לתפעול.

התאמה אישית של כיסא המשרד

גובהו המקובל של שולחן עבודה הוא 76-74 ס”מ. גובה המושב של כסא משרדי הוא כ-50 ס”מ, ואת שניהם רצוי לכוונן ולהתאים לגובה האישי של היושב.

צורת הישיבה האולטימטיבית היא כשהמרפקים צמודים לגוף היושב. אפשר לבדוק ישיבה נכונה עם הנחת הידיים על השולחן – אז הכתפיים צריכות להיות בלתי מורמות או שמוטות,  ושורש כף היד יונח ללא מאמץ על השולחן. התאימו את גובה מושב הכיסא ואת גובה הידיות לפי הנחיות אלו.

בעת הישיבה לצד השולחן, זווית בין השוק לירך, זו הנמצאת מאחורי הברכיים, צריכה להיות ישרה (ב-90 מעלות). כך תמנעו נזקים עתידיים לגב. הגב צריך להיות זקוף, צמוד למשענת הגב של הכיסא המשרדי. כף הרגל צריכה להיות מונחת בצורה אופקית על הרצפה או על הדום תומך.

טיפים לבחירת כיסא משרדי

אפשרויות כוונון: כדאי שיהיו קיימות עבור גובה משענות הידיים, משענת הגב ומיקום המושב. רצוי לשלב בכיסא גם מנגנון להתאמת הזוויות.

סינכרוניזציה: בין המושב ומשענת הגב, כך שינועו יחד. מנגנוני נדנוד בהם המושב והגב בנויים כיחידה אחת ומאפשרים טלטול או נעילה יעילים ביותר.

משענת גב: אם היא נמוכה הרי היא מתאימה לעבודה כללית וקצרה יחסית, בעוד משענת גב גבוהה ומרופדת התומכת גם בעורף, מתאימה לעבודה ממושכת.

בסיס הכיסא: קיים בגרסאות רבות, נייח או עם גלגלים. כיסא נייד מאפשר ביצוע של מגוון פעילויות מבלי לקום או לסובב את הצוואר והגב בצורה הרסנית. רצוי לבחור כיסא עם גלגלי גומי, שהנם איכותיים ושקטים יותר מגלגלי הפלסטיק הפשוטים.

עיסוי: ישנם כסאות משרדיים או כסאות מנהלים הכוללים גם מנגנון מסאז’, להנאה ולהפוגה מפנקים.

ריפוד הכיסא: מצריך גם התאמה סגנונית לאופי העיצוב במשרד, וקיים במגוון בדים וחומרים, החל ברשת וכלה בעור. הבדים האווריריים מאפשרים לגוף לנשום, וטובים לעבודה ארוכת שעות.

לצפייה במגוון כסאות ישיבה מבית פיטרו ריהוט משרדי יוקרתי, היכנסו עכשיו!