-
אפשר להזמין שירות תיקון הביתה?
כן. השירות כרוך בתשלום.
-
אתם מציעים טרייד-אין לכסאות הרמן מילר?
לא.
-
לא.
-
בהתאם לסוג הבעיה, תיקון הכסא יכול להיות מיידי (בתיאום מראש) או עד שלושה ימי עבודה.
-
בתחתית הכסא יש מדבקה לבנה ומלבנית עם המספר הסידורי שלו. יש לצלם את המדבקה ואת החלק הפגום, ולשלוח את התמונות למייל service@pitaro.co.il יחד עם שמו של רוכש הכסא.
-
לפיטרו נגריית אמן המתמחה בטכניקת הכבישה הצורנית. הרהיטים מיוצרים בהתאמה אישית על פי דרישת הלקוח.
-
בהחלט, בתיאום פגישת ייעוץ מראש.
-
כן.
-
כן, אנו מספקים שירותי הובלה והרכבה בתשלום.
-
כן, לכל המוצרים תקנים רלוונטיים.
-
כן, כל המוצרים בפיטרו מוצעים למכירה גם ללקוחות פרטיים.
-
ראשון עד חמישי מ-09:00 עד 17:30, ימי שישי מ-09:00 עד 13:00.
-
בוודאי, יש חניית אורחים קבועה במקום.
-
לא, אנו יושבים בחולון.
-
כן.
-
על מוצרי ייצור מקומי וייבוא ישנן שתי שנות אחריות. למוצרי חברת הרמן מילר 12 שנות אחריות.
אנחנו כאן לכל שאלה
הקלידו את השאלה שלכם בשדה החיפוש