אנחנו כאן לכל שאלה
הקלידו את השאלה שלכם בשדה החיפוש
חיפוש לפי תגיות
  • אפשר להזמין שירות תיקון הביתה?

    כן. השירות כרוך בתשלום.

  • אתם מציעים טרייד-אין לכסאות הרמן מילר?

    לא.

  • לא.

  • בהתאם לסוג הבעיה, תיקון הכסא יכול להיות מיידי (בתיאום מראש) או עד שלושה ימי עבודה.

  • בתחתית הכסא יש מדבקה לבנה ומלבנית עם המספר הסידורי שלו. יש לצלם את המדבקה ואת החלק הפגום, ולשלוח את התמונות למייל service@pitaro.co.il יחד עם שמו של רוכש הכסא.

  • לפיטרו נגריית אמן המתמחה בטכניקת הכבישה הצורנית. הרהיטים מיוצרים בהתאמה אישית על פי דרישת הלקוח.

  • בהחלט, בתיאום פגישת ייעוץ מראש.

  • כן.

  • כן, אנו מספקים שירותי הובלה והרכבה בתשלום.

  • כן, לכל המוצרים תקנים רלוונטיים.

  • כן, כל המוצרים בפיטרו מוצעים למכירה גם ללקוחות פרטיים.

  • ראשון עד חמישי מ-09:00 עד 17:30, ימי שישי מ-09:00 עד 13:00.

  • בוודאי, יש חניית אורחים קבועה במקום.

  • לא, אנו יושבים בחולון.

  • כן.

  • על מוצרי ייצור מקומי וייבוא ישנן שתי שנות אחריות. למוצרי חברת הרמן מילר 12 שנות אחריות.